رواية ادخلتني الي قلبها الفصل العاشر 10 والاخير الجزء الثاني بقلم حنين محمد


 رواية ادخلتني الي قلبها الفصل العاشر 10 والاخير الجزء الثاني بقلم حنين محمد


البارت الاخير

الجزء الثاني #أدخلتني_الي_قلبها


آدم ايه يا دكتوره

الدكتوره بزعل للأسف هي عندها شلل مواقت لازم تمشي علي شوايه أدوية علشان تعرف تمشي بعد كدا 

ادم بزعل طب ممكن ادخلها

الدكتوره لما ننقلها اوضه عاديه و بتمشي 

ادم بيروح القسم التاني علشان يشوف مصطفي

ادم يا دكتور مصطفى عامل ايه

الدكتور الحمد لله حالته كويسه هو بس الضربه جت في أيده

ادم شكراً جدآ الحمد الله يا رب و بيدخل له 

مصطفي بتعب مراتك عامله ايه

ادم انت اهم حاجه يا مصطفي فوق و متشغلش بالك هي بس عندها شلل مواقت

مصطفي روح يا آدم شوف مراتك

ادم يا عم انت اخويا مش هسيبك هي كدا كدا لسه في اوضه العمليات

مصطفي كلم تسنيم يا آدم خليها تيجي ليا وحشتني اوي 

ادم يا جمالك يا جمالك وحشتك 

مصطفي يا عم أخلص بقي 

ادم حاضر يا عم و بيخرج بيروح  وبيروح لريهام

ادم بيحسس علي شعر ريهام  انا بحبك اوي يا ريهام من اول ما شوفت و كل المشاكل اللي مرت ديه ولا مره حولت حتي و افكر مجرد تفكير اني اشك فيكي لاني عارف ان حبك ليا كان صادق

ريهام بتحاول تفتح عينيها 

ادم بحب و اشتياق ريهام حبيبتي و بحضنها و بيفضل يعيط انا كنت مفكر اني خلاص مش هشوفك تاني يا ريهام 

ريهام بتعب اهدي يا آدم انا كويسه اهو انت بتعيط ليه دلوقتي و بتمسح دموعه  خلاص يا حبيبي اهدي  و بتحاول تقوم مش بتعرف ادم انا مش حسه ب رجلي

ادم بتوتر لا يا ريهام انت بس علشان لسه تعابنه

ريهام بصوت عالي لا يا آدم انا مش حسه ب رجلي انا اتشليت صح

ادم  بصي يا ريهام هو شلل مواقت وانا هبقي معاكي علطول

ريهام بدموع انا عايزه أروح يا آدم

ادم حاضر حاضر و بيخرج الدكتوره بتكتب ل خروج لريهام 

عند مصطفي 

تسنيم بعياط مصطفى حبيبي انت كويس 

مصطفي بيحضنها وحشتيني اوي 

تسنيم بتبوس رأسه و انت يا قلبي مصطفي روحي شوفي ريهام يا تسنيم علشان ميبقاش لوحدها

تسنيم ايه يا ريهام اللي حصل يا حبيبتي

ريهام انا مش عايزه اتكلم دلوقتي 

ادم يلا يا حبيبتي علشان نروح 

تسنيم وانا هاخد مصطفي






ادم لا استني انا هر ح انقله العربيه و بعدها أخد ريهام

بعد و قت تسريع الأحداث مصطفي بيخف و ريهام ادم مش بيسبها و لا لحظه و كان كله شغله من البيت و العائله كلها بتتطمن علي ريهام و مريم علطول في المستشفى علشان تتعالج من السرطان و هيثم مش بيسبها 

بعد مرور سنه 

ريهام ادم يا حبيبي  يلا قوم علشان توصل چوري و زين للمدرسه

ادم حاضر يا حبيبتي 

چوري مامي مامي بصي انا طلعت مش عملت الواجب ده 

ريهام يا لهوي يا چوري انا شوفت امبارح أنتِ كونتي عامله ايه اللي حصل 

چوري انا مش بحب اكدب بس الصراحه انا خبيت الكراسه علشان ألهب مع زين ومش اعمل الواجب  و زين هو اللي قال كدا 

ادم و بعدين معاك يا زين 

زين وانا مالي يا بابي 

آدم انا داخل البس يا ريهام علشان كدا هتاخر علي الشغل 

ريهام ماشي يا حبيي لا يا چوري نعمل الواجب بس اوعك تكدبي عليا تاني 

چوري حاضر 

ريهام هاتي بوسه بقي 

زين و چوري خودي اكبر بوسه

عند مريم بتعالج و بتسافر هي و هيثم و  يونس و محمد و ريم 

هيثم بس ايه رايك يا حبيبتي في السفاريه ديه 

مريم بجد يا هيثم انت عوضي في الدنيا ديه انا بحبك اوي 

هيثم وانا بموت فيكي

تسنيم يا مصطفي  انا تعبت ابنك تعبني اوي كان لازم ما كفايه كارما

مصطفي لا انا عايز  حته منك تاني 

كارما ماما انا عايزه اروح ل زين 

مصطفي ليه إن شاءالله

كارما علشان بحبه اوي

مصطفي فضل يضحك هو و تسنيم 

عند يوسف يلا يا بسنت انا والعيال جاهزين 

بسنت انا مش مصدقه اني هروح لماما ده احنا من زمان مش شفتها 

يوسف ما هو السفر لحس دماغك خالص يلا علشان ميعاد الطياره 

ملحوظه يوسف و بسنت سافروا في باريس 

عند ريهام 

ريهام ادم انا بحبك اوي يا آدم انت كنت معايا في كل خطوة و عوضي عن كل حاجه انا بحبك اوي هفضل  احبك لحد ما نروح عند اللي خلقنه

آدم بيحضنها انتِ اللي كنت بتمنى اني أكمل معاها حياتي انت حياتي كلها يا ريهام محدش هيقدر يفرقنا شوفتي حصل ايه ومهم حصل أنا وانتِ ايد واحده انا بعشقق يا ريمو ♥️ و

و تمت 

#الكاتبه_Hanen_Mahamed

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×